Thursday 17 November 2011

Never Talk Abou You !

Assalamualaikum . Hello guys ! Anis Natasha here :)

Ok , hari ini aku mau share something yang agak menyakitkan hati aku . Aku rasa diri aku dipersalahkan and tak wujud dalam hidup dia . Aku dipinggirkan . :'( Ok aku terima semua tu atas alasan and dasar yang aku SAYANG kau ! 

Beberapa hari lepas , dia cakap dekat aku yang dia tak suka aku post bukan-2 dekat FACEBOOK ! Dia cakap lagi , kalau aku buat salah dekat dia , aku selalu post dekat FB . Aku buat macam tu sebab aku tak tau nak ngadu dekat sapa lagi . Aku dah cuba faham dia tapi kenapa dia tak cuba faham aku ?! Apa salah aku dekat dia ? Kalau kau malu COUPLE dengan aku , kau cakap jeh terus terang . Insyaallah aku terima dengan redha . :(

As the conclusion , setiap orang ada kekurangan dah kelebihan tersendiri . Maafkan aku kalau banyak kekurangan dalam diri aku . Aku dah cuba jadi yang terbaik untuk kau . So up to you lah nak buat apa lepas ini ok ? 

No comments:

Post a Comment